Teknisk support

En stor del af vores producenter og samarbejdspartnere tilbyder direkte hjælp og support til dig som slutbruger. Du kan derfor ofte få den bedste hjælp og vejledning direkte hos producentens teknisk kyndige supportere. Forneden finder du en oversigt over kontaktmulighederne for den enkelte producent. Skulle producenten ikke kunne løse din udfordring, eller er producenten af dit produkt ikke listet forneden, er du naturligvis altid velkommen til at kontakte:

Dustin home kundeservice
Tlf. 88 330 330 eller e-mail: kundeservice@dustinhome.dk.

Klik på et bogstav for hurtigere at finde det firma du leder efter:

# A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z Æ Ø Å

#


3M

Du kan få dansk support på tlf. 43 48 02 41.

A


Acer

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Acer support på tlf. 33 70 20 70 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

Adaptec

Der tilbydes desværre ingen telefonsupport i Danmark, men Adaptec’s support i U.K. kan kontaktes på tlf. (+44) 845-266 8773 eller tlf. (+49) 89 43 66 55 44 – alternativt kan du søge hjælp på www.adaptec.com.

Adobe

Skulle du have behov for support i forbindelse med dit Adobe produkt kan du kontakte Adobe Danmark på tlf. 80 20 60 16.

AOC

For reparation af din AOC, skal der oprettes en reklamationssag på AOC’s hjemmeside.

APC

Såfremt du oplever udfordringer med dit APC produkt kan du kontakte deres danske support på tlf. 80 88 49 53.

Apple

Du kan kontakte Apples danske support på tlf. 80 24 96 25. Her kan du også fejlmelde dit Apple produkt, hvorefter reklamationen udføres direkte hos Apple.

ASUS

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte ASUS support på tlf. 38 32 29 43 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

B


Beats

For reparation af din Beats, skal der oprettes en reparationssag på Number1Services.

BenQ

Der tilbydes telefonsupport på tlf. 82 33 27 19. Du kan desuden fejlmelde dit BenQ produkt direkte via følgende link: www.benq.dk/support.

Brother

Der tilbydes telefonsupport samt direkte fejlmelding hos Brother – ring på tlf. 70 27 31 32.

Buffalo

Der tilbydes telefonsupport på tlf. 70 15 09 19.

C


Canon

Der tilbydes telefonsupport på tlf. 70 20 55 15.
Service- og garantireparationer udføres af DFA Service – www.dfaservice.dk. Tlf. 38 88 78 68 (åbningstid mandag til fredag mellem kl. 10.00 til 13.00).
Ved eventuelle reklamationer kontakt Dustin home kundeservice.

Casio

Der tilbydes telefonsupport på tlf. (+47) 55 19 79 90 (OBS norsk nummer).

Cisco Meraki

Telefonsupport.: 89 88 33 32.
Onlinesupport: https://meraki.cisco.com/support/.

D


Dell

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Dell support på tlf. 32 87 12 58 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid. Husk at have dit Dell service tag klar når du ringer.
Bemærk: Har du en Alienware eller XPS model skal du ringe på tlf. 70 10 00 74.

D-Link

Der tilbydes telefonsupport på tlf. 70 26 90 40 (mod betaling).

Doro

Der tilbydes telefonsupport på tlf. 45 94 02 00.

E


Eizo

Der tilbydes telefonsupport på tlf. 00 800 594 105.

Epson

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Epson support på tlf. 70 27 92 73 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

F


Fujitsu

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Fujitsu support på tlf. 72 22 46 46 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

G


Garmin

Der tilbydes telefonsupport på tlf. 48 10 50 50. Du kan desuden fejlmelde dit produkt direkte hos Garmin Danmark på følgende link: Garmin.com/dk/support.

H

Harman Kardon

Harman tilbyder teknisk support for slutbrugeren på tlf. 45 99 85 20. Bemærk: Hotlinen er ikke på dansk, men kun på engelsk, svensk, tysk og fransk.

Hvis du har en reklamation på dit Harman produkt og ønsker at det bliver repareret inden for garanti, kan du med fordel tage kontakt til High End Musikservice, der håndterer alle Harmans garantireparationer i Danmark, enten på tlf. 48 79 48 49 eller på mail: info@highendmusik.dk.

Herefter sørger de for at produktet transporteret ind til dem, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

HP

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte HP support og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.
Pavilion, Envy og generelle henvendelser fra private: tlf. 80 40 01 17.
Alle andre maskiner samt henvendelser fra erhvervskunder: 35 15 80 58.

Huawei

Der tilbydes teknisk support for slutbrugeren på tlf. 70 14 01 41. Du bedes have IMEI og serienummer klar før du kontakter hotline support, for hurtigst mulig betjening.

I


Intel

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Intel support på tlf. 38 48 70 77 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

J


Jabra

Der tilbydes produktvejledning på engelsk for alle konsument-produkter på tlf. 80 25 27 76 (dansk takst). Du kan eventuelt læse mere på Jabras supportside her.

JBL

Hvis du har en reklamation på dit JBL produkt og ønsker at det bliver repareret inden for garanti, kan du med fordel tage kontakt til High End Musikservice, der håndterer alle JBLs garantireparationer i Danmark, enten på tlf. 38 71 11 14 eller på mail: info@highendmusik.dk.

Herefter sørger de for at produktet transporteret ind til dem, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

K


Kensington

Der tilbydes telefonsupport på tlf. 80 25 09 66.
Læs mere på Kensingtons egen kundeserviceside her.

Kodak

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Kodak support på tlf. 38 48 71 30 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

Konica Minolta

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Konica Minolta support på tlf. 38 32 29 82 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

L


Lenovo

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Lenovo support på tlf. 89 88 15 36 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

Lexmark

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Lexmark support på tlf. 38 48 72 46 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

LG Electronics

Der tilbydes telefonisk support på tlf. 80 88 57 57. Har du en fejlbehæftet LG monitor kan du i øvrigt fejlmelde denne direkte hos Infocare - infocare.dk/support.

Linksys

Der tilbydes teknisk support via livechat direkte hos Linksys: Linksys.

Logitech

Der tilbydes telefonisk support på Logitech produkter – ring på tlf. 38 32 31 20. Såfremt dit produkt er en Harmony-remote skal du ringe på 80887905.

M


Microsoft

Når du køber en Microsoft retail licens kan du ringe på tlf. 82 33 31 00 for teknisk support – man-fre 9.00-18.00.

Microsoft Xbox

Du kan få teknisk support til din Xbox ved at ringe på tlf. 38 48 73 93.

MSI

Hvis du har en fejlbehæftet pc fra MSI kan du i fejlmelde denne direkte på: Infocares fejlmeldingsportal.

N


Netgear

Ved eventuelle fejl eller mangler på produktet 30 dage fra fakturadatoen kontaktes Dustin home kundeservice. Herefter tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Netgear support på tlf. 80 70 26 66 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

Nikon

Der tilbydes telefonisk support på tlf. 32 45 20 00.
Service- og garantireparationer udføres af DFA Service – www.dfaservice.dk.

Nintendo

Nintendo yder direkte support på deres produkter på tlf. 70 21 20 80.

Nokia

Telefonisk support af Nokia Lumia telefoner håndteres af Microsoft support, som du kan kontakte på telefon: 82 33 31 00.
Ved reklamation på Nokia telefoner kontakt venligst Dustin home kundeservice.

O


OKI

Du kan anmode om supporthjælp via e-mail hvor du ligeledes kan fejlmelde dit produkt.
Gå til: OKI kontaktcenter.

Olympus

Der tilbydes teknisk support på tlf. 44 73 47 00. I tilfælde af fejl eller mangel på dit Olympus produkt kan du desuden fejlmelde dette direkte hos Olympus: Olympus/fejlmelding.

P


Panasonic

Der tilbydes teknisk support på tlf. 36 92 77 99.

Plantronics

Der tilbydes direkte produktvejledning og teknisk support på tlf. 80 88 46 10. Ved eventuelle reklamationer kan du med fordel oprette en sag på Plantronics’ hjemmeside, da det er den hurtigste måde at få repareret/ombyttet dit produkt på. Efter registrering og oprettelse af din servicesag, vil du herefter kunne få produktet afhentet og ombyttet inden for få dage i hele Danmark.

Philips

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Philips support på tlf. 35 25 83 14 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

Polar

Der tilbydes teknisk support for slutbrugeren på tlf. 45 41 05 30.

S


Samsung

Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp til Samsung produkter, kan du med fordel ringe på 70 70 19 70.

Sennheiser

Der tilbydes teknisk support og vejledning for slutbrugeren på tlf. 70 26 66 33.

Sharp

Hvis du har brug for hjælp til opsætning af dit Sharp TV kan du ringe til UMC Service på tlf. 89 88 63 17, der fx kan hjælpe med opsætning af TV-kanaler. Ved reklamationer bedes du kontakte Dustin home kundeservice.

SONY

Der tilbydes teknisk support for slutbrugeren på tlf. 70 11 21 05. Der findes tre servicecentre i Danmark, hvor du som kunde kan få repareret dit Sony produkt, i henholdsvis Pandrup, Assens og Tåstrup. Mere information herom kan findes på www.servicecentergruppen.dk, hvor du også kan oprette en reparationssag.

Du skal dog selv sørge for transport til servicecentret, hvorefter transporten tilbage vil være fragtfri.

T


TomTom

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte TomTom support på tlf. 35 25 65 14 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

Toshiba

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Toshiba support på tlf. 80 88 17 50 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

X


Xerox

Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Xerox support på tlf. 70 10 72 88 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

Y


Yamaha

Hvis du har en reklamation på dit Yamaha produkt og ønsker at det bliver repareret inden for garanti, kan du med fordel tage kontakt til High End Musikservice, der håndterer alle Yamahas garantireparationer i Danmark, enten på tlf. 38 71 11 14 eller på mail: info@highendmusik.dk.

Herefter sørger de for at produktet transporteret ind til dem, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.

Z


Zyxel

Der tilbydes teknisk support på følgende link: Zyxel/kontakt. Ved eventuelle reklamationer kontakt venligst Dustin home kundeservice.