Teknisk support

Ofte stillede spørgsmål

Vi håndterer over en kvart million forskellige produkter i Kundeservice og kan ikke yde tilfredsstillende teknisk support på dem alle. Vi anbefaler at du kontakter producenten hvis dit produkt ikke virker som forventet.

Du kan finde kontaktinformationer på producenternes support her.

Du får den bedste support til dit produkt ved at kontakte producentens support direkte. Her finder du kontaktoplysninger til producenten af dit produkt. Der findes autoriserede teknikere med viden om netop dit produkt. Mange problemer kan ofte løses over telefonen, uden at du behøver at indsende produktet. Hvis fejlen ikke kan afhjælpes ved hjælp af support, fortæller de dig, hvordan du skal indsende produktet til garantiservice.

Hvis du har brug for yderligere hjælp, kan du registrere en sag via din konto, hvis du foretog købet, mens du var logget ind. Ellers kan du kontakte kundeservice direkte.

  1. Log ind på din konto, og gå til "Sager og reklamationer".
  2. Klik på knappen "Opret en sag".
  3. Søg efter produktet/produkterne, som sagen vedrører.
  4. Markér produktet/produkterne, og vælg antal.
  5. Vælg, hvad sagen drejer sig om, og beskriv derefter sagen.
  6. Klik derefter på "Opret sag".

Skulle der stadig være spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kundeservice.

Har du flere spørgsmål?

Kontakt os på [email protected] eller via chat

Nyttige links

Producent support
Vi anbefaler at du først kontakter producenten hvis dit produkt ikke virker som forventet.

Bestilling

Returnering

Levering

Min Konto

Teknisk Support

Betaling