Teknisk support
Ofte stillede spørgsmål
Den bedste support til dit produkt får du direkte gennem producentens support.
Producenten har autoriserede teknikere med enestående viden om deres produkter, og mange problemer kan løses over telefonen, uden at du behøver at sende produktet ind og risikere afbrydelser i arbejdet.
Hvis fejlen ikke kan løses med hjælp fra supporten, vil du få instruktioner til garantiservice.
Producentens support
Den bedste support til dit produkt får du direkte gennem produsentens support.
Producenten har autoriserede teknikere med enestående viden om deres produkter, og mange problemer kan løses over telefon uden at skulle sende produktet ind og risikere afbrydelser i arbejdet.
Hvis supporten ikke kan løse problemet og beder dig kontakte forhandleren, kan du oprette en sag via "Min konto".
Service
Hvis sagen drejer sig om et ødelagt produkt fra et af følgende mærker, kan du nemt oprette en service- og fejlrapport via vores partnere på Fejlrapportering og Support. Her får du hurtig hjælp med næste skridt i processen.
Acer, Asus (Ikke skærme), Dreame, Huawei, Lenovo, Motorola, Samsung (Ikke TV).
Gælder sagen et andet mærke eller model, kan I oprette en sag som beskrevet nedenfor.
Opret sag
- Log ind og klik på "Min konto".
- Gå til din ordrehistorik, vælg den relevante ordre, og klik på "Opret en sag".
- Udfyld formularen og send sagen.
- Vi kontakter dig via e-mail med yderligere instruktioner.
Kontakt kundeservice, hvis der mangler en konto eller et login.
Nyttige links
Producent support
Vi anbefaler at du først kontakter producenten hvis dit produkt ikke virker som forventet.
Har du flere spørgsmål?
Kontakt os på [email protected] eller via chat
Nyttige links
Producent support
Vi anbefaler at du først kontakter producenten hvis dit produkt ikke virker som forventet.