Returnering & fejlkøb

Ofte stillede spørgsmål

Hvis du har foretaget dit køb, når du er logget ind, kan du registrere en returnering direkte via din konto. Hvis du har handlet som gæst, kan du kontakte kundeservice direkte.

Sådan registrerer du en returnering på din konto:

1. Log ind på din konto, og gå til "Ordreliste" under Ordrehistorik.

2. Vælg den rette ordre og klik på knappen "Opret sag".

3. Vælg den rette kategori under "Sagen gælder".

4. Vælg de produkter som sagen vedrører og markér rette antal.

5. Beskriv sagen.

6. Klik derefter på "Opret sag".

Du kan læse mere om vores fuldstændige betingelser for fortrydelsesret i "Handelsbetingelser afsnit 8".

Hvis du har foretaget købet via en konto:

Du får den bedste support til dit produkt ved at kontakte producentens support direkte. Her finder du kontaktoplysninger til producenten af dit produkt. Der findes autoriserede teknikere med viden om netop dit produkt. Mange problemer kan ofte løses over telefonen, uden at du behøver at indsende produktet. Hvis fejlen ikke kan afhjælpes ved hjælp af support, fortæller de dig, hvordan du skal indsende produktet til garantiservice.

Hvis du har brug for yderligere hjælp, kan du registrere en sag via din konto, hvis du foretog købet, mens du var logget ind. Ellers kan du kontakte kundeservice direkte.

  1. Log ind på din konto, og gå til "Ordreliste" under Ordrehistorik.
  2. Vælg den rette ordre og klik på knappen "Opret sag".
  3. Vælg den rette kategori under "Sagen gælder".
  4. Vælg de produkter som sagen vedrører og markér rette antal.
  5. Beskriv sagen.
  6. Klik derefter på "Opret sag".

Skulle der stadig være spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kundeservice.

Hvis du har handlet som gæst, kan du kontakte kundeservice direkte.

De fleste producenter håndterer selv produktsupporten direkte eller via en servicepartner. Vi opfordrer dig derfor til først at kontakte producenten direkte. Du får dermed support direkte fra producenten eller deres udpegede servicepartner. Du er stadig kunde hos Dustin, og vi står klar ved komplikationer.

Produkter, der ikke har direkte producentsupport, serviceres gennem Dustin, som håndterer det videre forløb.

Du kan finde kontaktinformationer på producenternes support her.

Du kan annullere din ordre eller et/flere produkter på din ordre uden beregning, indtil pakken er afsendt, dvs. indtil du har modtaget en ordrebekræftelse med overskriften Din ordre er på vej til din e-mail. Kontakt os på e-mail [email protected] eller cia chat, og oplys dit ordrenummer, som starter med 30******* , hvis du har brug for at foretage en ændring. Bemærk, at vi har hurtige ekspeditionstider, og at ordrer, hvor alle produkter er på lager, typisk pakkes inden for få minutter.

Du har 14 dages returret fra du modtager produktet, fra den dag du modtager produktet.

Hvis dit produkt ikke fungerer, skal du oprette en sag på din ordre. Kontakt venligst vores kundeservice på e-mail [email protected] eller via chat, og oplys dit ordrenummer, som starter med 30*******.

For produkter, hvor fortrydelsesretten er udløbet, accepterer Dustin home i op til 60 dage efter fakturadato, at varen returneres til fuld refusion. For at være gyldig under dette, må produktet ikke være åbnet, brugt eller ødelagt. Forbrugeren afholder omkostninger for returnering. Returretten gælder kun for forbrugere, ikke erhvervskunder.

Du får den bedste support til dit produkt ved at kontakte producentens support direkte. Her finder du kontaktoplysninger til producenten af dit produkt. Der findes autoriserede teknikere med viden om netop dit produkt. Mange problemer kan ofte løses over telefonen, uden at du behøver at indsende produktet. Hvis fejlen ikke kan afhjælpes ved hjælp af support, fortæller de dig, hvordan du skal indsende produktet til garantiservice.

Hvis du har brug for yderligere hjælp, kan du registrere en sag via din konto, hvis du foretog købet, mens du var logget ind. Ellers kan du kontakte kundeservice direkte.

Sådan registrerer du en returnering på din konto:

  1. Log ind på din konto, og gå til "Ordreliste" under Ordrehistorik.
  2. Vælg den rette ordre og klik på knappen "Opret sag".
  3. Vælg den rette kategori under "Sagen gælder".
  4. Vælg de produkter som sagen vedrører og markér rette antal.
  5. Beskriv sagen.
  6. Klik derefter på "Opret sag".

Har du brug for hjælp?

Kontakt os på [email protected] eller via chat

Nyttige links

Returnering, reklamationsret mv.
Her kan du læse mere om vores returproces.

Producent support
Vi anbefaler at du først kontakter producenten i tilfælde af at produktet ikke virker efter hensigten. Klik her for producenternes kontakinformation.

Handelsbetingelser
Her kan du læse mere om vores handelsbetingleser, levering, service og service.

Dustins Klageafdeling
Hvis vi mod forventning skulle svigte i håndteringen af din sag, kan du henvende dig til vores dedikerede klageafdeling, som er der, hvis du føler dig uretfærdigt behandlet, eller hvis noget ikke har fungeret, som du havde tænkt dig

For hurtig og nem hjælp, kontakt os på chat eller via e-mail [email protected]. Alternativt ring på 78 71 23 23.

Bestilling

Returnering

Levering

Min Konto

Teknisk Support

Betaling