Returnering & fejlkøb

Ofte stillede spørgsmål

Hvis du har foretaget dit køb, når du er logget ind, kan du registrere en returnering direkte via din konto. Hvis du har handlet som gæst, kan du kontakte kundeservice direkte.

Sådan registrerer du en returnering på din konto:

  1. Log ind på din konto, og gå til "Ordreliste" under Ordrehistorik.
  2. Vælg den rette ordre og klik på knappen "Opret sag".
  3. Vælg den rette kategori under "Sagen gælder".
  4. Vælg de produkter som sagen vedrører og markér rette antal.
  5. Beskriv sagen.

  6. Klik derefter på "Opret sag".

Du kan læse mere om vores fuldstændige betingelser for fortrydelsesret i "Handelsbetingelser afsnit 8".

  1. Log ind, og klik på "Min konto".
  2. Gå til din ordrehistorik, vælg den relevante ordre, og klik på "Opret en sag".
  3. Udfyld formularen, og indsend sagen.

Vi vil kontakte dig via e-mail med yderligere instruktioner. Hvis du ikke kan logge ind, kan du kontakte vores kundeservice via mail [email protected]

Den bedste support til dit produkt får du direkte gennem producentens support.

Producenten har autoriserede teknikere med enestående viden om deres produkter, og mange problemer kan løses over telefonen, uden at du behøver at sende produktet ind og risikere afbrydelser i arbejdet.

Hvis fejlen ikke kan løses med hjælp fra supporten, vil du få instruktioner til garantiservice.

Du kan annullere din ordre eller et/flere produkter på din ordre uden beregning, indtil pakken er afsendt, dvs. indtil du har modtaget en ordrebekræftelse med overskriften Din ordre er på vej til din e-mail. Kontakt os på e-mail [email protected] eller cia chat, og oplys dit ordrenummer, som starter med 30******* , hvis du har brug for at foretage en ændring. Bemærk, at vi har hurtige ekspeditionstider, og at ordrer, hvor alle produkter er på lager, typisk pakkes inden for få minutter.

Du har 14 dages returret fra du modtager produktet, fra den dag du modtager produktet.

Hvis dit produkt ikke fungerer, skal du oprette en sag på din ordre. Kontakt venligst vores kundeservice på e-mail [email protected] eller via chat, og oplys dit ordrenummer, som starter med 30*******.

For produkter, hvor fortrydelsesretten er udløbet, accepterer Dustin home i op til 60 dage efter fakturadato, at varen returneres til fuld refusion. For at være gyldig under dette, må produktet ikke være åbnet, brugt eller ødelagt. Forbrugeren afholder omkostninger for returnering. Returretten gælder kun for forbrugere, ikke erhvervskunder.

Den bedste support til dit produkt får du direkte gennem produsentens support.

Producenten har autoriserede teknikere med enestående viden om deres produkter, og mange problemer kan løses over telefon uden at skulle sende produktet ind og risikere afbrydelser i arbejdet.

Hvis supporten ikke kan løse problemet og beder dig kontakte forhandleren, kan du oprette en sag via "Min konto".

  1. Log ind og klik på "Min konto".
  2. Gå til din ordrehistorik, vælg den relevante ordre, og klik på "Opret en sag".
  3. Udfyld formularen og send sagen.
  4. Vi kontakter dig via e-mail med yderligere instruktioner.

Kontakt kundeservice, hvis der mangler en konto eller et login.

Har du brug for hjælp?

Kontakt os på [email protected] eller via chat

Nyttige links

Returnering, reklamationsret mv.
Her kan du læse mere om vores returproces.

Producent support
Vi anbefaler at du først kontakter producenten i tilfælde af at produktet ikke virker efter hensigten. Klik her for producenternes kontakinformation.

Handelsbetingelser
Her kan du læse mere om vores handelsbetingleser, levering, service og service.

Dustins Klageafdeling
Hvis vi mod forventning skulle svigte i håndteringen af din sag, kan du henvende dig til vores dedikerede klageafdeling, som er der, hvis du føler dig uretfærdigt behandlet, eller hvis noget ikke har fungeret, som du havde tænkt dig

For hurtig og nem hjælp, kontakt os på chat eller via e-mail [email protected]. Alternativt ring på 78 71 23 23.

Bestilling

Returnering

Levering

Min Konto

Teknisk Support

Betaling