Ofte stillede spørgsmål

Spørgsmål & svar

1. Kan man afhente varer hos Dustin Home?

Nej, det er desværre ikke muligt at afhente sine varer. Vi sender alle vores varer fra et centralt lager i Stockholm, Sverige.

2. Hvad koster det at handle hos Dustin home?

Priserne på Dustin homes hjemmeside opdateres i realtime. Der tilføjes håndteringsomkostninger, som du kan læse mere om her.

3. Hvordan betaler jeg og hvordan leveres min ordre?

Læs mere om dette i Dustin homes leveringsbetingelser.

4. Hvordan kontrollerer jeg status på min ordre?

Så snart du har gennemført din bestilling kan du se den i din ordrehistorik, som du finder ved at klikke på linket i toppen af hjemmesiden. Du skal være logget ind for at se din ordrehistorik.

5. Hvordan ændrer jeg adresse, adgangskode mv.?

Log ind og gå til ”Min konto”. Her kan du ændre din adgangskode, samt tilføje eller fjerne leveringsadresser.

6. Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt min adgangskode?

Du kan få tilsendt din adgangskode automatisk via e-mail ved at vælge ”Log ind” og klikke på ”Glemt brugernavn eller password?”. Du kan også kontakte os på [email protected].

7. Hvordan reklamerer jeg over en vare?

Du har mulighed for at oprette en reklamation direkte på vores hjemmeside. Log ind på ”Min konto” (dog ikke muligt med gæstekonto), find din ordre under ”Ordrehistorik” og klik herefter på ”Ny sag”. Alternativt er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på [email protected].

8. Hvad sker der, hvis internetforbindelsen afbrydes under bestilling?

Hvis forbindelsen afbrydes, inden du har afsluttet din bestilling, registreres der ingen ordre. Varerne i din indkøbskurv ligger klar til næste gang, du logger ind på Dustin home hjemmesiden, så du kan fortsætte din bestilling. Såfremt du er usikker på, om din ordre er gået igennem, kan du tjekke din ordrehistorik (når du er logget ind) – her ser du samtlige ordrer modtaget af Dustin home.

9. Anvender Dustin homes hjemmeside cookies?

Læs her, hvordan Dustin homes hjemmeside anvender cookies.

10. Hvis der opstår problemer...

Der kan opstå problemer på Dustin home hjemmesiden hvis du anvender plug-ins til din browser, som downloader hjemmesider i baggrunden, mens du surfer. Vi anbefaler, at plug-ins, som f. eks. NetSonic, deaktiveres, når du besøger Dustin homes hjemmesiden.

11. Hvordan sletter jeg min konto?

For at slette din Dustin-konto skal du kontakte vores kundeservice på 88 330 330 eller [email protected]. Vi vil derefter sende en bekræftelsesmail til din e-mailadresse. Det gør vi for at minimere risikoen for fejlagtig sletning.

12. Jeg kan ikke nulstille min adgangskode

Hvis du ikke kan nulstille din adgangskode, kan det være, fordi din konto er blevet slettet grundet inaktivitet. En konto slettes automatisk efter tre års inaktivitet.

Såfremt du har yderligere spørgsmål er du mere end velkommen til at kontakte os på [email protected].