Hvis alle varerne er på lager og hvis du bestiller inden kl. 14.30 på en hverdag, sendes din ordre normalt samme dag til transportdistributionslageret i Danmark.
Leveringen sker efterfølgende normalt inden for 1 hverdag (ekskl. weekend) til brofaste øer. Til ikke-brofaste øer tager det 1-3 dage ekstra. Levering sker til et Bring-udleveringssted eller en Swipbox-pakkeboks (afhængig af valgt leveringsmetode). Du får besked via e-mail eller SMS. Har vi ikke én eller flere varer på lager, afsender vi din bestilling, når alle varer er på lager.
Nej. Fysisk afhentning er desværre ikke muligt.
Vi bruger Bring som kurerpartner, da vi ønsker den kortest mulige leveringstid, fra vores centrallager i Sverige og til dig som kunde.
Ved alle vores produkter vil du kunne se et symbol, samt forklarende tekst om, hvad leveringstiden er på et bestemt produkt.
Vi kan desværre ikke tilbyde levering på ordre, hvis nogle varer er i restordre. Dette skyldes, at kreditkortbetalinger ikke kan deles op, og vi må ikke hæve penge for produkter, som ikke afsendes.
Hvis du har modtaget et produkt, der er blevet skadet under transport, skal vi kontakte transportfirmaet med en reklamation hurtigst muligt. Udvendige skader skal anmeldes inden for 24 timer, og skjulte skader inden for 7 dage.
For at kunne hjælpe dig videre med reklamationen har vi brug for følgende oplysninger:
Vi har brug for billeder af selve skaden, så vedlæg venligst billeder af:
Dette gælder også, hvis emballagen ikke er skadet. I så fald skal vi stadig modtage billeder, der viser, at emballagen er uskadet.
Send informationen til [email protected]
Dette skyldes varens størrelse, fx. TV eller store fysiske pakker som skal sendes på en palle. Eller at man har valgt hjemmelevering.
Kontakt os: [email protected] eller via chat.
Levering
Her kan du læse mere om leveringsmuligheder.
Fragtomkostninger
Her kan du se mere om fragtomkostninger.