Levering

Ofte stillede spørgsmål

Hvis alle varerne er på lager og hvis du bestiller inden kl. 13.30 på en hverdag, sendes din ordre normalt samme dag til transportdistributionslageret i Danmark.

Leveringen sker efterfølgende normalt inden for 1 hverdag (ekskl. weekend) til brofaste øer. Til ikke-brofaste øer tager det 1-3 dage ekstra. Levering sker til et Bring-udleveringssted eller en Swipbox-pakkeboks (afhængig af valgt leveringsmetode). Du får besked via e-mail eller SMS. Har vi ikke én eller flere varer på lager, afsender vi din bestilling, når alle varer er på lager.

Viser Track&Trace-linket aktivitet, som er stoppet, eller viser at leverancen er leveret? Så kontakt venligst Brings kundeservice på tlf. 70286070.

Hvis Bring melder tabt, så kontakt gerne vores kundeservice på [email protected] eller via chat.

Er der ingen aktivitet på Track&Trace efter et par dage, så kontakt venligst vores kundeservice på [email protected] eller via chat.

Nej. Fysisk afhentning er desværre ikke muligt.

Din ordre kommer som udgangspunkt altid til den pakkeshop nærmest din indtastede adresse, med mindre denne Swipbox eller shop er fyldt. Så vil den blive omdirigeret nærmeste ledige pakkeshop.

Vi bruger Bring som kurerpartner, da vi ønsker den kortest mulige leveringstid, fra vores centrallager i Sverige og til dig som kunde.

Ved alle vores produkter vil du kunne se et symbol, samt forklarende tekst om, hvad leveringstiden er på et bestemt produkt.

availabilitySendes omgående
availabilityDownloades med det samme
availabilitySendes som regel inden for 48 timer
availabilitySendes som regel inden for 3-4 dage
availabilityForventet på lager: XX-XX-XXXX
availabilityBestillingsvare
Ukendt levering betyder at vi afventer information fra leverandøren.

Vi kan desværre ikke tilbyde levering på ordre, hvis nogle varer er i restordre. Dette skyldes, at kreditkortbetalinger ikke kan deles op, og vi må ikke hæve penge for produkter, som ikke afsendes.

1. Kontakt vores kundeservice på [email protected] eller via chat hurtigst muligt. Senest 14 dage efter modtagelse.

2. For at kunne ombytte dit produkt hurtigst muligt bedes du fremsende en oppakningsvideo og/eller billeder af skaderne på både produktet og emballagen til [email protected] med ordrenummeret som reference.

Vi søger for ombytning af produktet samt anmeldelse til fragtpartner.

Dette skyldes varens størrelse, fx. TV eller store fysiske pakker som skal sendes på en palle. Eller at man har valgt hjemmelevering.

Har du spørgsmål til levering?

Kontakt os: [email protected] eller via chat.

Nyttige links

Levering
Her kan du læse mere om leveringsmuligheder.

Fragtomkostninger
Her kan du se mere om fragtomkostninger.

Bestilling

Returnering

Levering

Min Konto

Teknisk Support

Betaling