Levering

Ofte stillede spørgsmål

Hvis alle varerne er på lager og hvis du bestiller inden kl. 14.30 på en hverdag, sendes din ordre normalt samme dag til transportdistributionslageret i Danmark.

Leveringen sker efterfølgende normalt inden for 1 hverdag (ekskl. weekend) til brofaste øer. Til ikke-brofaste øer tager det 1-3 dage ekstra. Levering sker til et Bring-udleveringssted eller en Swipbox-pakkeboks (afhængig af valgt leveringsmetode). Du får besked via e-mail eller SMS. Har vi ikke én eller flere varer på lager, afsender vi din bestilling, når alle varer er på lager.

  1. Find dit kollinummer i e-mailen "Din ordre er på vej".
  2. Gå til Brings pakkesporing, og indtast kollinummeret (linket findes også i e-mailen "Din ordre er på vej").
  3. Hvis der mangler et kollinummer i den e-mail, du har modtaget fra os, eller hvis søgningen ikke giver et resultat, kan du kontakte os på [email protected] eller via chat.

Nej. Fysisk afhentning er desværre ikke muligt.

Vi bruger Bring som kurerpartner, da vi ønsker den kortest mulige leveringstid, fra vores centrallager i Sverige og til dig som kunde.

Ved alle vores produkter vil du kunne se et symbol, samt forklarende tekst om, hvad leveringstiden er på et bestemt produkt.

Sendes omgående
Downloades med det samme
Sendes som regel inden for 48 timer
Sendes som regel inden for 3-4 dage
Forventet på lager: XX-XX-XXXX
Bestillingsvare
Ukendt levering betyder at vi afventer information fra leverandøren.

Vi kan desværre ikke tilbyde levering på ordre, hvis nogle varer er i restordre. Dette skyldes, at kreditkortbetalinger ikke kan deles op, og vi må ikke hæve penge for produkter, som ikke afsendes.

Hvis du har modtaget et produkt, der er blevet skadet under transport, skal vi kontakte transportfirmaet med en reklamation hurtigst muligt. Udvendige skader skal anmeldes inden for 24 timer, og skjulte skader inden for 7 dage.


For at kunne hjælpe dig videre med reklamationen har vi brug for følgende oplysninger:

  • Ordre og kollinummer

Vi har brug for billeder af selve skaden, så vedlæg venligst billeder af:

  • Den indvendige og udvendige emballage. For den udvendige emballage skal vi bruge billeder fra alle sider.
  • Produktet med skaden. Tag gerne nærbilleder af skaden samt billeder, der viser hele produktet.
  • Selve fragtbrevet

Dette gælder også, hvis emballagen ikke er skadet. I så fald skal vi stadig modtage billeder, der viser, at emballagen er uskadet.

Send informationen til [email protected]

Dette skyldes varens størrelse, fx. TV eller store fysiske pakker som skal sendes på en palle. Eller at man har valgt hjemmelevering.

Har du spørgsmål til levering?

Kontakt os: [email protected] eller via chat.

Nyttige links

Levering
Her kan du læse mere om leveringsmuligheder.

Fragtomkostninger
Her kan du se mere om fragtomkostninger.

Bestilling

Returnering

Levering

Min Konto

Teknisk Support

Betaling