Levering
Ofte stillede spørgsmål
Hvis alle varerne er på lager og hvis du bestiller inden kl. 14.30 på en hverdag, sendes din ordre normalt samme dag til transportdistributionslageret i Danmark.
Leveringen sker efterfølgende normalt inden for 1 hverdag (ekskl. weekend) til brofaste øer. Til ikke-brofaste øer tager det 1-3 dage ekstra. Levering sker til et Bring-udleveringssted eller en Swipbox-pakkeboks (afhængig af valgt leveringsmetode). Du får besked via e-mail eller SMS. Har vi ikke én eller flere varer på lager, afsender vi din bestilling, når alle varer er på lager.
Hvis du har modtaget et produkt, der er blevet skadet under transport, skal vi kontakte transportfirmaet med en reklamation hurtigst muligt. Udvendige skader skal anmeldes inden for 24 timer, og skjulte skader inden for 7 dage.
For at kunne hjælpe dig videre med reklamationen har vi brug for følgende oplysninger:
- Ordre og kollinummer
Vi har brug for billeder af selve skaden, så vedlæg venligst billeder af:
- Den indvendige og udvendige emballage. For den udvendige emballage skal vi bruge billeder fra alle sider.
- Produktet med skaden. Tag gerne nærbilleder af skaden samt billeder, der viser hele produktet.
- Selve fragtbrevet
Dette gælder også, hvis emballagen ikke er skadet. I så fald skal vi stadig modtage billeder, der viser, at emballagen er uskadet.
Send informationen til [email protected]
Bestillingsvare har før ordre et ukendt leveringsdato. Leveringsbesked gives efter afgivet ordre.
Foreløbig leveringsinformation gives som regel inden for 2-3 arbejdsdage efter bekræftet køb.
Den aktuelle lagerstatus findes altid på den enkelte produktside sammen med den tilhørende ikon.
- Find dit kollinummer i e-mailen "Din ordre er på vej".
- Gå til Brings pakkesporing, og indtast kollinummeret (linket findes også i e-mailen "Din ordre er på vej").
- Hvis der mangler et kollinummer i den e-mail, du har modtaget fra os, eller hvis søgningen ikke giver et resultat, kan du kontakte os på [email protected] eller via chat.
Der er ingen butik eller mulighed for at afhente pakker hos Dustin. Ved bestilling af lagervarer er leveringstiden normalt 1-2 hverdage.
Dette skyldes varens størrelse, fx. TV eller store fysiske pakker som skal sendes på en palle. Eller at man har valgt hjemmelevering.
Nyttige links
Levering
Her kan du læse mere om leveringsmuligheder.
Fragtomkostninger
Her kan du se mere om fragtomkostninger.
Spor forsendelse
I kan spore jeres ordre via jeres ordrehistorik. Klik på den relevante ordre, derefter Leveringsinformation og "Spor Pakke".
Har du spørgsmål til levering?
Kontakt os: [email protected] eller via chat.
Nyttige links
Levering
Her kan du læse mere om leveringsmuligheder.
Fragtomkostninger
Her kan du se mere om fragtomkostninger.