Gå til hovedindhold
Levering inden 1-2 dage
60 dages fortrydelsesret
Sikker betaling
  • Log ind
  • Opret konto
  • Du har ingen sammenligningslister
  • Du har ingen favoritlister
  • Find det rette tilbehør og reservedele
  • Kundeservice
  • ErhvervPrivatkunde
  • Fund til prisen
  • Kampagneprodukter
  • Nye produkter
  • Computere & tablets
  • Skærme & computertilbehør
  • Server & storage
  • Netværk & Sikkerhed
  • Computerkomponenter
  • Lagring Interne & Eksterne
  • Printere & tilbehør
  • Mobiltelefoner & tilbehør
  • Lyd & billede
  • POS (Point of Sale)
  • Hjem & kontor
  • Software
  • Vis alle kategorier
  1. Startside
  2. Kundeservice
  3. Teknisk support
  4. Fejlrapportering

Fejlrapportering

Lag en ny fejlrapport

      • Acer
      • Asus (Ikke skærme)
      • Dreame
      • Huawei
      • Lenovo
      • Motorola
      • Samsung (Ikke TV)

Hvis produktets mærke ikke findes på listen, bedes du se oplysningerne nedenfor.

Find en igangværende fejlrapport

      • Acer
      • Asus
      • Dreame
      • Huawei
      • Lenovo
      • Motorola
      • Samsung


Enkel og praktisk service

For hurtig og effektiv service, kan du registre fejlrapporten direkte hos vores servicepartnere.

Servicetiden er normalt 5–10 arbejdsdage, regnet fra produktet er ankommet til værkstedet. Under servicetiden vil du få opdateringer om din sag, så snart der sker noget nyt. Du kan også følge din fejlrapport direkte hos vores servicepartner via "Find en igangværende fejlrapport".



Husk


Hvis produktet er fejlfrit, eller fejlen ikke dækkes af garantivilkårene, pålægges et undersøgelsesgebyr. Sørg derfor for at teste produktet grundigt, før du sender det ind, og vær omhyggelig med din fejlbeskrivelse.


Hvis jeres produkt mangler på listen

Vi har midlertidigt kun mulighed for at modtage fejlrapporter via denne portal for de mærker, der er angivet på listen ovenfor.

Hvis du har brug for at registrere en fejlrapport for et produkt med et mærke, der ikke er angivet ovenfor, gør du det bedst ved at oprette en sag via din ordreoversigt. Se instruktionerne nedenfor.

  • 1. Log ind på din konto
  • 2. Gå til Ordrehistorikk og vælg den ordre, der indeholder produktet, du ønsker at registrere en fejlrapport for.
  • 3. Klik på knappen "Ny sag" og udfyld formularen.
  • 4. Vi tager kontakt til dig så hurtigst muligt.. Du kan se dine oprettede sager på siden, Sager og reklamationer.

Hvis du ikke har mulighet til å opprette en sak via din ordrehistorikk, kan du også kontakte kundeservice på telefonnummer 78 71 23 23 eller via e-post [email protected].

Før du sender en fejlrapporteret iPhone ind

Hvis du har aktiveret Find min iPhone, er hardwaren helt låst, når den tages i brug. Det betyder, at telefonen ikke kan håndteres overhovedet på værkstedet. Du skal derfor deaktivere Find min iPhone, før du sender din iPhone til service.

Enheder sendt ind, som ikke har fået deaktiveret Find min iPhone, vil blive returneret til kunden og pålagt et håndteringsgebyr på 250 kr inkl. moms.

Slik deaktiverer du "Finn min iPhone" i iPhone / iPad

1. Gå til Innstillinger på enheten din.

2. Trykk på [Navnet ditt] øverst i innstillingsmenyen.

3. Vælg iCloud og derefter Find min iPhone.

4. Slå av Finn min iPhone ved å trykke på bryteren, og bekreft med Apple-ID-passordet ditt.

Hvis telefonen ikke er i brugbar stand, kan du deaktivere "Find min iPhone" ved at følge trinnene nedenfor.

1. Gå til iCloud.com på en PC eller en anden enhed.
2. Logg inn med Apple-ID-en din.
3. Velg Alle enheter øverst på skjermen.
4. Velg den enheten du vil deaktivere "Find min iPhone" på.
5. Klikk på Slett iPhone (eller enheten).
6. Når enheten er slettet, vil "Find min iPhone" automatisk bli deaktivert.

Gå til hovedindhold

Hold dig opdateret

Tilmeld dig vores ugentlige nyhedsbrev, og hold dig opdateret om inspiration og nye tilbud fra vores enorme udbud.

Klarna logo PriceRunner købsgaranti

Spørgsmål? Her finder du hjælp

Betalingsmuligheder

Mastercard
Visa
Klarna
Mobilepay

Leveringsmuligheder

Bring

Sikkert køb

mcid
verifiedbyvisa
pricerunner_dkemarket_dk

Vælg land

Om Dustin

  • Presse
  • Læs om Dustin Group
  • Karriere
  • Bæredygtigt valg
  • Dustins egne varemærker
  • Nyhedsbrev

Kontakt & Support

  • Bestilling
  • Levering
  • Returnering & fejlkøb
  • Fortrydelsesret og returinformation
  • Min Konto
  • Betaling
  • Teknisk support

Salgsinformation

  • Handelsbetingelser
  • Håndteringsomkostninger
  • Leveringsbetingelser
  • Betalingsmuligheder
  • Kontovilkår
  • Integritetspolitik
  • Cookiepolitik
  • Kampagneguide
  • Black Friday 2024
  • Politik for produktanmeldelser

Inspiration

  • Guides
  • Nye produkter
  • Alt til gameren

Dustin A/S, Åhave Parkvej 27, 8260 Viby. CVR-nummer: 26 09 21 83

© 2025 Dustin Group AB. All rights reserved.

facebook iconinstagram iconyoutube icontwitter iconlinkedin icon