Fejlrapportering
Lag en ny fejlrapport
Hvis produktets mærke ikke findes på listen, bedes du se oplysningerne nedenfor.
Enkel og praktisk service
For hurtig og effektiv service, kan du registre fejlrapporten direkte hos vores servicepartnere.
Servicetiden er normalt 5–10 arbejdsdage, regnet fra produktet er ankommet til værkstedet. Under servicetiden vil du få opdateringer om din sag, så snart der sker noget nyt. Du kan også følge din fejlrapport direkte hos vores servicepartner via "Find en igangværende fejlrapport".
Husk
Hvis produktet er fejlfrit, eller fejlen ikke dækkes af garantivilkårene, pålægges et undersøgelsesgebyr. Sørg derfor for at teste produktet grundigt, før du sender det ind, og vær omhyggelig med din fejlbeskrivelse.
Hvis jeres produkt mangler på listen
Vi har midlertidigt kun mulighed for at modtage fejlrapporter via denne portal for de mærker, der er angivet på listen ovenfor.
Hvis du har brug for at registrere en fejlrapport for et produkt med et mærke, der ikke er angivet ovenfor, gør du det bedst ved at oprette en sag via din ordreoversigt. Se instruktionerne nedenfor.
- 1. Log ind på din konto
- 2. Gå til Ordrehistorikk og vælg den ordre, der indeholder produktet, du ønsker at registrere en fejlrapport for.
- 3. Klik på knappen "Ny sag" og udfyld formularen.
- 4. Vi tager kontakt til dig så hurtigst muligt.. Du kan se dine oprettede sager på siden, Sager og reklamationer.
Hvis du ikke har mulighet til å opprette en sak via din ordrehistorikk, kan du også kontakte kundeservice på telefonnummer 78 71 23 23 eller via e-post [email protected].
Før du sender en fejlrapporteret iPhone ind
Hvis du har aktiveret Find min iPhone, er hardwaren helt låst, når den tages i brug. Det betyder, at telefonen ikke kan håndteres overhovedet på værkstedet. Du skal derfor deaktivere Find min iPhone, før du sender din iPhone til service.
Enheder sendt ind, som ikke har fået deaktiveret Find min iPhone, vil blive returneret til kunden og pålagt et håndteringsgebyr på 250 kr inkl. moms.
Slik deaktiverer du "Finn min iPhone" i iPhone / iPad
1. Gå til Innstillinger på enheten din.

2. Trykk på [Navnet ditt] øverst i innstillingsmenyen.

3. Vælg iCloud og derefter Find min iPhone.

4. Slå av Finn min iPhone ved å trykke på bryteren, og bekreft med Apple-ID-passordet ditt.

Hvis telefonen ikke er i brugbar stand, kan du deaktivere "Find min iPhone" ved at følge trinnene nedenfor.
1. Gå til iCloud.com på en PC eller en anden enhed.
2. Logg inn med Apple-ID-en din.
3. Velg Alle enheter øverst på skjermen.
4. Velg den enheten du vil deaktivere "Find min iPhone" på.
5. Klikk på Slett iPhone (eller enheten).
6. Når enheten er slettet, vil "Find min iPhone" automatisk bli deaktivert.