Hej! Du bruger en gammel browser. Hvis du vil bruge alle funktionerne på vores websted, anbefaler vi, at du besøger os med en anden browser, f.eks. Google Chrome eller Microsoft Edge.

Betaling

Ofte stillede spørgsmål

Der kan opstå problemer hvis du prøver at gennemføre betaling fra en mobil enhed eller en tablet. Vi anbefaler at man gennemføre sin bestilling fra en computer. Typisk opstår problemet i verificeringsprocessen, pga. Korttypen eller hos banken, og man skal i alle tilfælde kontakte sin bank. 

Ja, vi samarbejder med Klarna. Du kan vælge ”klarna” i betalingsprocessen

For at hæve sikkerheden for handel med kreditkort har VISA indført sikkerhedstjek med nemID nøgleapp. Hvis det er første gang, du benytter Verify By VISA på en hjemmeside, skal du lave en éngangsopsætning, der kræver NemID. I fremtiden skal der kun benyttes nemID nøgleapp. Få mere at vide på NETS’ hjemmeside.

Du kan ændre mobilnummeret til Verify By Visa igennem din Netbank.

Der sendes en bestillingsbekræftelse når du lægger en ordre, og der følger en kvittering når ordren sendes.

Har du flere spørgsmål?

Kontakt os på 88 330 330 eller [email protected].

Nyttige links

Betalningsinformation
Læs mere om vores forskellige betalingsmuligheder.

Bestilling

Returnering

Levering

Min Konto

Teknisk Support

Betaling