Betaling

Ofte stillede spørgsmål

Der kan opstå problemer hvis du prøver at gennemføre betaling fra en mobil enhed eller en tablet. Vi anbefaler at man gennemføre sin bestilling fra en computer. Typisk opstår problemet i verificeringsprocessen, pga. Korttypen eller hos banken, og man skal i alle tilfælde kontakte sin bank.

For at hæve sikkerheden for handel med kreditkort har VISA indført sikkerhedstjek med nemID/MitID nøgleapp. Hvis det er første gang, du benytter Verify By VISA på en hjemmeside, skal du lave en éngangsopsætning, der kræver NemID / MitID. I fremtiden skal der kun benyttes nemID / MitID nøgleapp. Få mere at vide på NETS’ hjemmeside.

Du kan ændre mobilnummeret til Verify By Visa igennem din Netbank.

Betalingsbekræftelsen fungerer sammen med kontoudtog som kvittering for dit køb. Følg nedenstående trin for at få tilsendt en betalingsbekræftelse igen.

1. Log ind på din konto

2. Gå til Ordrehistorik.

3. Vælg den pågældende ordre.

4. Klik på Send betalingsbekræftelse.

Hvis du ikke har en konto hos os, bedes du kontakte kundeservice direkte via e-mail.

Har du flere spørgsmål?

Kontakt os på [email protected] eller via chat.

Nyttige links

Betalningsinformation
Læs mere om vores forskellige betalingsmuligheder.

Bestilling

Returnering

Levering

Min Konto

Teknisk Support

Betaling