Bestilling

Ofte stillede spørgsmål

Hos os kan du afgive en bestilling, når du er logget ind, eller som gæst (som gæst behøver du ikke at oprette en konto).

Logget ind:

1. Log ind. Hvis du ikke har en konto, kan du først oprette en konto.

2. Når du er logget ind, lægger du de produkter, du vil bestille, i indkøbskurven.

3. Derefter går du til kassen og afslutter dit køb.

Som gæst:

1. Læg de varer, du vil bestille, i indkøbskurven.

2. Fra indkøbskurven går du til kassen. Vælg at handle som gæst.

3. Gennemfør dit køb.

Hvis du bestiller inden kl. 13:30, sender vi normalt din bestilling samme hverdag.

Hvis alle varer er på lager: levering sker normalt inden for 1 hverdag (ekskl. weekend) til brofaste øer, men der kan gå et par dage. Til ikke-brofaste øer tager det 1-3 dage ekstra. Levering sker til nærmeste pakkeshop eller Swipbox i forhold til den indtastede adresse. Du får besked via e-mail eller SMS, så husk at efterlade telefonnummer.

Har vi ikke én eller flere varer på lager, afsender vi din bestilling, når alle varer er på lager. 

Log in på din Dustin profil og se status under ”ordrehistorik”.

Hvis status er ”afsendt”, kontakt Bring på 70286070 og oplys dit 19-cifrede pakkenummer, eller log in på tracking.bring.dk/tracking.

Hvis du ikke har modtaget et sporingsnummer via e-mail, kontakt venligst Kundeservice på e-mail: [email protected], og skriv dit ordrenummer i emnefeltet. Sporingsnummeret ligger nogen gange i Uønsket mail (spam) mappen.

Kontakt venligst vores kundeservice på 78712323 eller e-mail [email protected], og oplys dit ordrenummer, som starter med 30*******.

Levering sker til nærmeste pakkeshop eller Swipbox i forhold til den indtastede adresse. Der er for tiden ikke mulighed for selv at vælge.

Lagerstatus er oplyst lige under den sorte ”tilføj til kurv” knap på hjemmesiden.

availability Sendes omgående
availability Downloades med det samme
availability Sendes som regel inden for 48 timer
availability Sendes som regel inden for 3-4 dage
availability Forventet på lager: XX-XX-XXXX
availability Bestillingsvare
Ukendt levering betyder at vi afventer information fra leverandøren.

Har du brug for hjælp?

Kontakt os på 78712323 eller [email protected].

Har du problemer med en ordre?

Hvis du har foretaget købet via en konto, kan du oprette en sag hos os:

1. Login

Log ind på din konto.

2. Ordrehistorik

Gå til din ordrehistorik, og vælg den ordre, som sagen vedrører.

3. Opret en sag

Klik derefter på knappen Ny sag, og udfyld formularen.

4. Feedback

4. Vi vender tilbage til dig hurtigst muligt. Du kan se dine oprettede sager på siden "Sager og reklamationer".

Hvis du har handlet som gæst, kan du kontakte kundeservice direkte.

Nyttige Links

Handelsbetingelser
Her kan du læse mere om vores handelsbetingleser, levering, service og service.

Bestilling

Returnering

Levering

Min Konto

Teknisk Support

Betaling