Problemer med ordrebekræftelser
Vi oplever i øjeblikket tekniske problemer med at sende ordrebekræftelser for nye bestillinger. Vi arbejder på at løse dette så hurtigt som muligt.
Tekniske problemer på visse sider
Vi oplever i øjeblikket tekniske problemer med nogle sider, der ikke indlæses eller fungerer som de skal. Vi arbejder på at løse problemet så hurtigt som muligt.
Tekniske problemer
Vi oplever i øjeblikket tekniske problemer med vores ordresystem, hvilket kan medføre længere ekspeditionstid ved kontakt til kundeservice.
Tekniske problemer med telefonen
Vi oplever i øjeblikket tekniske problemer med vores telefonsystem, hvilket kan resultere i, at du ikke kan nå os via telefon. Har du brug for hjælp, så brug venligst vores chatfunktion eller find svar på de mest almindelige spørgsmål på denne side.
Længere svartid på e-mail
I øjeblikket har vi længere svartid på e-mail. For hurtigere service, find dit svar under Kundeservice.
Længere svartid i sommerperioden
I sommerperioden kan der gå længere tid end normalt, før du får svar, men vi gør vores bedste for at besvare alle henvendelser hurtigst muligt. Du kan finde svar på de fleste spørgsmål på Kundeservice.
Har du brug for at kontakte os, anbefaler vi, at du sender en mail.
Der er i øjeblikket svindel SMS-beskeder i omløb.
Der er i øjeblikket svindel SMS-beskeder i omløb, hvor afsenderen udgiver sig for at være Dustin og beder modtageren om at ringe til et nummer vedrørende en ordre. Denne SMS er ikke fra Dustin. Vi sender aldrig SMS-beskeder, hvor vi beder kunder om at ringe til os angående en ordre, og vi beder aldrig nogen om at identificere sig med BankID over telefonen.
Hvordan kan vi hjælpe dig?
Ofte stillede spørgsmål
Hos os kan du afgive en bestilling, når du er logget ind, eller som gæst (som gæst behøver du ikke at oprette en konto).
Logget ind:
- Log ind. Hvis du ikke har en konto, kan du først oprette en konto.
- Når du er logget ind, lægger du de produkter, du vil bestille, i indkøbskurven.
- Derefter går du til kassen og afslutter dit køb.
Som gæst:
- Læg de varer, du vil bestille, i indkøbskurven.
- Fra indkøbskurven går du til kassen. Vælg at handle som gæst.
- Gennemfør dit køb.
Hvis du har foretaget dit køb, når du er logget ind, kan du registrere en returnering direkte via din konto. Hvis du har handlet som gæst, kan du kontakte kundeservice direkte.
Sådan registrerer du en returnering på din konto:
- Log ind på din konto, og gå til "Ordreliste" under Ordrehistorik.
- Vælg den rette ordre og klik på knappen "Opret sag".
- Vælg den rette kategori under "Sagen gælder".
- Vælg de produkter som sagen vedrører og markér rette antal.
- Beskriv sagen.
- Klik derefter på "Opret sag".
Du kan læse mere om vores fuldstændige betingelser for fortrydelsesret i "Handelsbetingelser afsnit 8".
Du kan annullere din ordre eller et/flere produkter på din ordre uden beregning, indtil pakken er afsendt, dvs. indtil du har modtaget en ordrebekræftelse med overskriften Din ordre er på vej til din e-mail. Kontakt os på e-mail [email protected] og oplys dit ordrenummer, som starter med 30******* , hvis du har brug for at foretage en ændring. Bemærk, at vi har hurtige ekspeditionstider, og at ordrer, hvor alle produkter er på lager, typisk pakkes inden for få minutter.
Hvis alle varerne er på lager og hvis du bestiller inden kl. 14.30 på en hverdag, sendes din ordre normalt samme dag til transportdistributionslageret i Danmark.
Leveringen sker efterfølgende normalt inden for 1 hverdag (ekskl. weekend) til brofaste øer. Til ikke-brofaste øer tager det 1-3 dage ekstra. Levering sker til et Bring-udleveringssted eller en Swipbox-pakkeboks (afhængig af valgt leveringsmetode). Du får besked via e-mail eller SMS. Har vi ikke én eller flere varer på lager, afsender vi din bestilling, når alle varer er på lager.
Den aktuelle lagerstatus findes altid på den enkelte produktside sammen med den tilhørende ikon.
Nyttige links
Returnering, reklamationsret mv.
Her kan du læse mere om vores returproces.
Handelsbetingelser
Her kan du læse mere om vores handelsbetingleser, levering, service og service.
Producent support
Vi anbefaler at du først kontakter producenten hvis dit produkt ikke virker som forventet.
Nyttige links
Producent support
Vi anbefaler at du først kontakter producenten hvis dit produkt ikke virker som forventet.