Vi oplever i øjeblikket tekniske problemer med at sende ordrebekræftelser for nye bestillinger. Vi arbejder på at løse dette så hurtigt som muligt.
Vi oplever i øjeblikket tekniske problemer med nogle sider, der ikke indlæses eller fungerer som de skal. Vi arbejder på at løse problemet så hurtigt som muligt.
Vi oplever i øjeblikket tekniske problemer med vores ordresystem, hvilket kan medføre længere ekspeditionstid ved kontakt til kundeservice.
Vi oplever i øjeblikket tekniske problemer med vores telefonsystem, hvilket kan resultere i, at du ikke kan nå os via telefon. Har du brug for hjælp, så brug venligst vores chatfunktion eller find svar på de mest almindelige spørgsmål på denne side.
I øjeblikket har vi længere svartid på e-mail. For hurtigere service, brug vores chat eller find dit svar under Kundeservice.
Der er i øjeblikket svindel SMS-beskeder i omløb, hvor afsenderen udgiver sig for at være Dustin og beder modtageren om at ringe til et nummer vedrørende en ordre. Denne SMS er ikke fra Dustin. Vi sender aldrig SMS-beskeder, hvor vi beder kunder om at ringe til os angående en ordre, og vi beder aldrig nogen om at identificere sig med BankID over telefonen.
Hos os kan du afgive en bestilling, når du er logget ind, eller som gæst (som gæst behøver du ikke at oprette en konto).
Logget ind:
Som gæst:
Hvis du har foretaget dit køb, når du er logget ind, kan du registrere en returnering direkte via din konto. Hvis du har handlet som gæst, kan du kontakte kundeservice direkte.
Sådan registrerer du en returnering på din konto:
Du kan læse mere om vores fuldstændige betingelser for fortrydelsesret i "Handelsbetingelser afsnit 8".
Du kan annullere din ordre eller et/flere produkter på din ordre uden beregning, indtil pakken er afsendt, dvs. indtil du har modtaget en ordrebekræftelse med overskriften Din ordre er på vej til din e-mail. Kontakt os på e-mail [email protected] eller via chat, og oplys dit ordrenummer, som starter med 30******* , hvis du har brug for at foretage en ændring. Bemærk, at vi har hurtige ekspeditionstider, og at ordrer, hvor alle produkter er på lager, typisk pakkes inden for få minutter.
Hvis alle varerne er på lager og hvis du bestiller inden kl. 14.30 på en hverdag, sendes din ordre normalt samme dag til transportdistributionslageret i Danmark.
Leveringen sker efterfølgende normalt inden for 1 hverdag (ekskl. weekend) til brofaste øer. Til ikke-brofaste øer tager det 1-3 dage ekstra. Levering sker til et Bring-udleveringssted eller en Swipbox-pakkeboks (afhængig af valgt leveringsmetode). Du får besked via e-mail eller SMS. Har vi ikke én eller flere varer på lager, afsender vi din bestilling, når alle varer er på lager.
Den aktuelle lagerstatus findes altid på den enkelte produktside sammen med den tilhørende ikon.
Returnering, reklamationsret mv.
Her kan du læse mere om vores returproces.
Handelsbetingelser
Her kan du læse mere om vores handelsbetingleser, levering, service og service.
Producent support
Vi anbefaler at du først kontakter producenten hvis dit produkt ikke virker som forventet.
Producent support
Vi anbefaler at du først kontakter producenten hvis dit produkt ikke virker som forventet.