Det er stadig stor mangel på PlayStation 5. Det beror blandt andet på manglen af komponenter, som kræves til at producere PS5. Hvis du har en forudbestilling på en PlayStation 5, så kan du finde den aktuelle information om din ordre under ”Min konto”. Forudbestillingerne prioriteres i den rækkefølge de blev modtaget.
Hos os kan du afgive en bestilling, når du er logget ind, eller som gæst (som gæst behøver du ikke at oprette en konto).
Logget ind:
1. Log ind. Hvis du ikke har en konto, kan du først oprette en konto.
2. Når du er logget ind, lægger du de produkter, du vil bestille, i indkøbskurven.
3. Derefter går du til kassen og afslutter dit køb.
Som gæst:
1. Læg de varer, du vil bestille, i indkøbskurven.
2. Fra indkøbskurven går du til kassen. Vælg at handle som gæst.
3. Gennemfør dit køb.
Hvis du har foretaget dit køb, når du er logget ind, kan du registrere en returnering direkte via din konto. Hvis du har handlet som gæst, kan du kontakte kundeservice direkte.
Sådan registrerer du en returnering på din konto:
1. Log ind på din konto, og gå til "Sager og reklamationer".
2. Klik på knappen "Opret en sag".
3. Søg efter produktet/produkterne, som sagen vedrører.
4. Markér produktet/produkterne, og vælg antal.
5. Vælg, hvad sagen drejer sig om, og beskriv derefter sagen.
6. Klik derefter på "Opret sag".
Du kan læse mere om vores fuldstændige betingelser for fortrydelsesret i "Salgsbetingelser afsnit 8".
Du kan annullere din ordre eller et/flere produkter på din ordre uden beregning, indtil pakken er afsendt, dvs. indtil du har modtaget en ordrebekræftelse med overskriften Din ordre er på vej til din e-mail. Kontakt os på e-mail [email protected] eller via chat, og oplys dit ordrenummer, som starter med 30******* , hvis du har brug for at foretage en ændring. Bemærk, at vi har hurtige ekspeditionstider, og at ordrer, hvor alle produkter er på lager, typisk pakkes inden for få minutter.
Hvis alle varerne er på lager og hvis du bestiller inden kl. 13.30 på en hverdag, sendes din ordre normalt samme dag til transportdistributionslageret i Danmark.
Leveringen sker efterfølgende normalt inden for 1 hverdag (ekskl. weekend) til brofaste øer. Til ikke-brofaste øer tager det 1-3 dage ekstra. Levering sker til et Bring-udleveringssted eller en Swipbox-pakkeboks (afhængig af valgt leveringsmetode). Du får besked via e-mail eller SMS. Har vi ikke én eller flere varer på lager, afsender vi din bestilling, når alle varer er på lager.
Ved alle vores produkter vil du kunne se et symbol, samt forklarende tekst om, hvad leveringstiden er på et bestemt produkt.
Producent support
Vi anbefaler at du først kontakter producenten hvis dit produkt ikke virker som forventet.